Saturday

merentas desa

23.01.2010

hergh! tahun ni aku nak lari kene plak jadi rescuer. tahun lepas aku nak jadi rescuer kene plak lari. sengal! xpe r. tak bagi effect apa pun kat laksamana kalau aku lari. hey,ada la. kehadiran dapat markah, lari pun dapat gak! argh, xkesah la. dapat pahala tau rescue orang.

gambar tak clear. datang sekolh awal2 pagi.

dapat jadi rescuer kat checkpoint 3. Quarter master pun ada untuk bagi apa kejadah nombor tu. xde lagi orang sakit, so aku pun mnyibukkan diri nak bagi kad nombor tu.





budak2 laki kelam kabut sampai rampas2 nombor tu. malas nak bagi dah, lagi pun keje QM. aku pun berlalu.haha zatty jerit panggil nama aku. aku pun lari. oh, rupanya ada budak jatuh luka kat tangan. pastu kene la rawat. nasib bukan ahli laksamana. oleh sebab budak tu syahbandar, aku sengaja rawat dia lambat2. haha. jahat betol!

dah habis. kami kami ni pun berjalan lah kaki untuk ke sekolah balik ;P sampai sekolah, orang panggil nurse2. hey,nurse? klo doktor xpe la.





other pics. after jaga checkpoint, dah kt sekolah.
(ha, camera wat hal, b3 habis, nnti upload)


sampai masa pengumuman rumah sukan yang menjadi juara untuk kejohanan merentas desa smktm kali ke-11. nak tau rumah mana jadi johan?
hargghhhhh! laksaman juara la! melompat gembira aku kat belakang dewan ngan kak zahia. berbaloi betol!

after that. nak pergi mcd. tapi kene tuggu kawan2 yg prefects nk wat rehearsal. tggal aku, sharmine, nadia n alia. n bla bla bla. ada part yang aku bengang ngan prefects. malas nak cakp. ok. dah!