Wednesday

tak jangka pun

17.03.2010

huwh~kelas sejarah time cuti? agak over! but, sokeyh la. datin yang comel nak cover balik semua topik yang tertinggal (dia gi umrah, bagi penghormatan! ;D). ingat kan semua tak berani nak tinggalkan kelas tu, tapi ada gak yang tinggalkan. tak pe! aku baik. keke

tengah khusyuk n bla bla bla, out of sudden, naddy toleh belakang and then gave nysa a piece of paper, then2, after nysa wrote smthing on it, she gave to me.
camnie, naddy tulis~
"weh, nak datang rumah aku masak spaghetti tak?" (lebih kurang camtu la)

naddy ni main2 ni? (dalam benakku berkata, haha) so aku pun tulis jawapan yang positif! aku kata ye! ingat nak mainkan dia balik~ huhu. after habis kelas terus manuju ke carrefour express yang betul2 dan tepat2 berada di depan sekolah untuk beli barang2 spaghetti. huish! betul2 la! duit memang tengah ada banyak la kan sampai boleh sumbangkan 2ringgit je. memang tak perlu. haha, tu lah..


pemilihan sos prego

perbincangan berapa banyak spaghetti yang diperlukan dengan seramai 6 orang?

resepi baru, perlu dtambahkan benda2 tu di dalam spaghetti anda! haha (jangan lah percaya!)


tu semua kat carrefour. semua barang harga rm 1 plus plus plus sampai rm32.15. then then terus menuju ke rumah naddy. sekali si ayah dia ada di rumah~ oke, ayah dia xkisah dan sangat sporting. kteorang memang wat memekak kat dalam dapur. nik ha tugas aku! mengupas bawang. oho, menangis. kanta cermin mata setebal power 200 lebih pun tak dapat protect!


tangan aku! so memang aku la yang tumbuk tu.



n ada lagi gambar2 lain. tak perlulah tunjuk banyak2. aku tumbuk bawang terlampau besar! haha. dah dimasukkan dalam kuali, terus hangit! so, percubaan pertama gagal! percubaan kedua menjadi! aku paling tak sabar nak makan sebab 1st time masak benda yang tak dirancang yang jadi! hoho


hasilnya..

ini aku punya! haha

sharmine tak menyabar. haha

kekenyangan!



enjoy! maaf, gambar dipaksa dibuat begini sebab saya tak pakai tudung :p

after habis makan, and after ayah naddy keluar pergi kerja, kteorang enjoy berkaraoke! i hate karaoke but i enjoy with karaoke! kepelikan!

habis!


coretan : naddy, saya betul2 suka hari itu! bila nak wat benda yang tak dirancang lagi? haha