Friday

si mas nysa nirah syaa


semalam beriya iya nysa ajak aku keluar temankan dia nak jumpa syaa, aku pun tanyalah mak aku macam mana. dalam hati aku minta minta mak aku kata 'tak boleh'.. (haha, sorry nysa) tapi mak aku suruh join nysa keluar pulak =_='.. nysa kata zatty ikot sekali, so aku pun no hal.. aku pun bagi tahu nysa aku join dia.. then then nysa kata yang pergi dia, aku ngan mas. zatty dah hilang. never mind.


dalam pukul 11 dah ada kat lrt kot. nysa kata syaa lambat sikit, so dia decide nak gi wangsa walk nak berkaraoke. aku memang lah tersangat tak setuju, tapi nak memenuhi kehendak nysa yang mengidam nak karaoke, aku pun fine lah. mas pun macam hangat hangat tahi anjing je.


see, nysa gi tempah big room punya, memang bilik karaoke muat satu rombongan tapi yang ada kita tiga je.. nysa je semangat nyanyi sorang sorang. mas kalau dah lagu korea, dia paling semangat.









bak kata nysa, aku masih tak berani pegang mic :))







then then pergi jalan jalan.. syaa call nysa. pastu pastu nysa kata kita kene keluar dari wangsa walk pukul 1 suku, syaa nanti datang. sebelum tu sempat usha usha baju kat F.O.S.


lebih satu minit dari pukul 1 suku, kitorang pun terus naik cab pergi jj. perut mas dah mainkan lagu bonamana, perut nysa nyanyikan lagu wonder girl, perut aku hebat sikit, lagu techno. erk? then then pergi la food court. ingat nak tunggu syaa, tapi perut kitorang tak mengizinkan so ktiorang terpaksa makan tanpa syaa. syaa lain yang ditunggu sya lain yang datang. (haha)









nota di celah kuku nysa, dia kata jangan beli makanan ni nanti anda gembira(haha)



benda pelik semasa menunggu syaa








syaa tak datang datang lagi, so kitorang pergi MPH tengok novel. jalan jalan lagi, usha usha kasut. memang dah tawaf berapa kali dah jj tu. syaa tak datang datang lagi. nysa pun bagi satu tip nak hilang kan bosan, dia suruh aku ngan mas ambil baju apa apa yang kitorang suka, pastu masuk fitting room bertiga try try baju and snap snap picture. itu memang best! lama lama dalam tu, sampai orang luar ketuk ketuk.













angah mastura dah call, tapi syaa tak sampai sampai lagi. nysa try try call syaa.






kebosanan menunggu syaa, gini la jadinya.






finally, jumpa jugak syaa yang comel ni. 5 jam menunggu 5 minit je bercakap. erk? speechless.




then then, balik.





alat kawalan otak : saya suka bergambar dalam fitting room :))